Suport Tehnic

Oferim servicii de suport tehnic personalizate, adaptate nevoilor dvs, pentru soluţiile pe care le folosiţi.


FIA Integra oferă servicii de înaltă calitate de suport tehnic prin: poştă electronică și web help desk.

Serviciile de asistenţă pe care le oferim sunt: primirea apelului, raportarea incidentelor, urmărirea incidentelor, rezoluția privind problema, soluționarea problemelor, instalare și asistență la operare pentru utilizatorii finali. Suntem axați pe minimizarea perturbării funcționării sistemelor critice prin repunerea în funcțiune în cel mai scurt timp posibil.

Beneficii:

  • Ajută la menţinerea funcționării sistemelor la eficienţă maximă, având o echipă dedicată de experţi;
  • Stimulează eficienţa şi inovarea în afaceri, prin direcționarea resurselor interne către activitatea de bază;
  • Sprijină nevoile tale unice oferind opţiuni flexibile în alegerea serviciilor;
  • Ajută la reducerea costurilor asociate cu susţinerea unui mediu IT complex.

Livrabile:

  • Scripturi, patch-uri, remedieri;
  • Versiuni noi de produs şi tehnologie, care includ versiuni generale de întreţinere, comunicate pe funcţionalități selectate, precum şi actualizări de documentație;
  • Update, upgrade de aplicatii, dacă sunt disponibile;
  • Whitepaper-uri, documentaţii tehnice şi buletine, alerte, întrebări frecvente și baze de cunoștințe
  • Instalarea de produse şi soluţii;

Asistenţă tehnică: