Prima Contract Management

Prima Contract Management

Prima Contract Management ofera suport complet pentru crearea, stocarea si monitorizarea contractelor, proiectelor sau diverselor lucrari desfasurate de companie, precum si administrarea documentelor si resurselor folosite. Totodata, managementul subcontractorilor devine o sarcina usoara prin utilizarea corecta a unei solutii special create pentru acest tip de activitate.


Perfect integrat cu Primavera, Prima Contract Management intregeste solutia completa pentru urmarirea investitiilor financiare sau a contractelor. Prin accesul la o sursa unica de informatii, companiile beneficiaza de reducerea si controlul costurilor legate de administrarea contractelor, cresterea conformitatii contractelor si activitatilor la politicile companiei, precum si reducerea riscurilor si imbunatatirea managementului financiar.

 

De ce un sistem integrat?

  • Gestionarea unui portofoliu de oferte – cantităţi mari de date
  • Transfer nestructurat si deficitar al informatiei intre departamente – lipsa unei baze de date unitare
  • Planificare deficitara
  • Bugete depasite
  • Termene depasite
  • Fluxuri de informaţii întrerupte – mod de lucru aleator
  • Acces intarziat la informatie
  • Stocuri nejustificate
  • Comenzi nejustificate in afara fisei limita
  • Consumuri nejustificate
  • Procese de ofertare, contractare & achizitie – greu de controlat
  • Obiective nemonitorizate și neîndeplinite
  • Decizii greu de fundamentat
  • Lipsa unei imagini clare de ansamblu
  • Lucrări fără acoperire (fără Act adiţional)