Mentenanță și suport

Mentenanță și suport

FIA Integra oferă atât servicii cât și software de mentenanță, inclusiv asistenţă constantă, responsabilă, de nivel enterprise, pentru soluţiile on-premise şi bazate pe cloud şi include toate infrastructurile hardware şi software Oracle.


Servicii de Mentenanță FIA Integra

FIA Integra oferă acces la actualizările şi îmbunătăţirile produselor, precum şi asistenţă tehnică şi resurse de asistenţă pentru a vă ajuta să vă întreţineţi produsul, să optimizaţi performanţele şi să implementaţi eficient noile funcţionalităţi ale software-ului.

  • Asistenţă consecventă pentru software-ul enterprise disponibilă pentru toate produsele Oracle, inclusiv bazele de date, middleware şi aplicaţii.
  • Acces global 24/7 la experţi, cunoştinţe, instrumente şi cele mai bune practici Oracle
  • Acces permanent la inovaţii, inclusiv la actualizări de produse, îmbunătăţiri şi lansări noi
  • Resurse de asistenţă proactivă puternice pentru prevenirea problemelor, remedierea rapidă a problemelor şi simplificarea upgrade-ului.
  • Serviciul unic Lifetime Support Policy de la Oracle vă permite să faceţi tranziţia la noile versiuni de software atunci când sunteţi pregătit

Software de Mentenanță

FIA Integra implementează software de mentenanță pentru a vă oferi o planificare, urmărire și execuție cuprinzătoare, pentru a sprijini monitorizarea și performanța optimă a activelor dumneavoastră.

Oracle Enterprise Asset Management pune la dispoziție strategii sofisticate de întreținere pentru proprietăți și infrastructuri publice împreună cu un depozit integrat de bunuri, asigură cele mai bune practici și respectarea calității la nivel global. Oracle Enterprise Asset Management (EAM) elimină stocurile excesive și învechite, promovează politicile de mediu, sănătate și siguranță și îmbunătățește coordonarea programelor de producție și de întreținere.

Beneficii principale:

  • Îmbunătățește vizibilitatea, urmărirea și controlul cu un singur repertoriu global de active;
  • Oferă cele mai bune practici de întreținere, folosind strategii de mentenanță preventive și bazate pe condiții;
  • Oferă posibilitatea utilizatorilor să-și facă munca oriunde, folosind orice tip de dispozitiv: desktop-uri, laptop-uri, tablete sau telefoane mobile;
  • Înlocuiește costurile sistemelor de întreținere independente prin soluția integrată Oracle.